Kerkblad 'De Wervel'

Ons kerkmagazine de Wervel komt 10 keer per jaar uit. Rond de zomervakantie en rond de kerst zijn er dubbelnummers voor juli/augustus en december/januari. Verder verschijnt de Wervel elke maand, in de week vóór de eerste zondag van de maand.

Klik hier voor het laatste nummer van de Wervel.

Een abonnement op de papieren versie kunt u aanvragen via kerk.bureau@lebuinuskerk.nl. Het kerkblad zal dan in de meeste gevallen bij u thuis worden bezorgd door een vrijwilliger van de kerk en anders per post worden bezorgd.

Kopij voor de Wervel kunt u sturen naar kerkblad@lebuinuskerk.nl. Sluitingsdatum kopij: zie colofon op de achterpagina van het laatst verschenen nummer.

Zondagbrief en liturgie

Voor de meest actuele zaken krijgen de kerkbezoekers zondag voor de dienst de zondagsbrief uitgereikt.

U kunt de zondagsbrief en liturgie ook downloaden. Ga hiervoor naar het overzicht met vieringen en klik op de desbetreffende viering.